Reklamacje
- WSZYSTKIE TOWARY W NASZYM SKLEPIE OBJĘTE SĄ 12 MIESIECZNĄ GWARANCJĄ.
- BenefitShop jest zobowiązany do dostarczenia Klientom Sklepu towaru bez wad fizycznych i prawnych.
- BenefitShop ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.
- Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
- Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
- Reklamacje należy składać na piśmie za pomocą formularza reklamacyjnego, lub na adres sklep@benefitshop.pl Klient może również złożyć reklamację w dowolniej formie, bez konieczności korzystania z formularza.
- Zgłoszenie reklamacji winno zawierać w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
- Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na adres: Benefit Shop Łódź 92-503 Smetany 6/65 dostarczyć wadliwy, kompletny towar.
- BenefitShop rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia dostarczenia reklamowanego produktu. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
Przejdź do strony głównej